Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008

Αναζητείται οTim Burton! Επείγον!

Α, και να φέρει μαζί του μια ταινία, παρακαλώ. Κατά προτίμηση το Nightmare before Christmas. Mας κάνει και το Corpse Bride, όμως. Όποιος τον/τα βρει να μου τον/τα παραδώσει και θα πάρει μεγάααααααλη αμοιβή!
Ευχαριστώ,
Η βαριεστημένη Αμελοδήμητρα


Jack's lament
(Το θλιμμένο τραγούδι του Τζακ)
Χμμ, κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει!




What's this?
"Πού είμαστε;
Είναι άγνωστο μέρος.
Τι είναι αυτά;
Τι είναι αυτά; (Παντού χρώματα!)
'Ασπρα πράγματα στον αέρα. (Τι είναι αυτό;)
Απίστευτο, θα ονειρεύομαι. (Ξύπνα Τζακ, δεν είναι σωστό.)
Τι είναι αυτά; (Κάτι δεν πάει καλά.)
Τι είναι αυτά; ('Ανθρωποι τραγουδάνε.)
Τι είναι αυτά; (Μικρά πλάσματα γελάνε.)
'Ολοι φαίνονται ευτυχισμένοι. (Μήπως τρελάθηκα;)
Παιδιά πετάνε χιονόμπαλες, (αντί για κρανία.)
Φτιάχνουν παιχνίδια και (κανείς δεν είναι νεκρός.)
Σ'όλα τα τζάμια πάχνη, (δεν πιστεύω στα μάτια μου!)
Νιώθω στα κόκκαλά μου (ζεστασιά να'ρχεται από μέσα.)
Τι είναι αυτό; (Κρεμάνε γκυ!)
Φιλιούνται; (Είναι πρωτοφανές!)
Ακούνε παραμύθια, (ψήνουν κάστανα στη φωτιά)
Τι είναι αυτό;
Τι είναι αυτό; Εδώ μέσα έχουν ένα δεντράκι.
Τι περίεργο! Γιατί; (Κρεμάνε διάφορα πράγματα.)
Ηλεκτρικά φώτα σε σπάγγους και όλοι χαμογελούν.
Φαίνεται διασκεδαστικό. (Λέτε να έγινε η ευχή μου;)
Τι είναι αυτό;
Τι είν'ετούτο πάλι; (Παιδιά που κοιμούνται.)
Δεν κρύβεται τίποτα (κάτω απ'το κρεβάτι...)
Δεν υπάρχουν βρυκόλακες (να τα τρομάξουν.)
Μόνο χαριτωμένα πλασματάκια...
που νιώθουν ασφαλή στην ονειροχώρα τους.
Τι είναι αυτό;
Δεν υπάρχουν τέρατα, δεν υπάρχουν εφιάλτες.
Αντί γι'αυτά, παντού καλή διάθεση.
Αντί για στριγγλιές, ακούω μουσική.
Ευωδιά από γλυκά και πίτες κυκλοφορεί παντού.
Εικόνες, ήχοι παντού γύρω.
Ποτέ δεν έχω νιώσει τόσο ωραία.
Το κενό μέσα μου συμπληρώθηκε.
Δεν μπορώ να τα χορτάσω, τα θέλω δικά μου.
Πρέπει να μάθω τι είναι αυτό το μέρος που βρήκα.
Τι είναι αυτό;
Χριστουγεννούπολη;

Μουσική - στίχοι (για όλη τη ταινία!)
The one and only... Danny Elfman




Piano duet
Υπέροχο! Ειδικά το σπασμένο χεράκι που παίζει μόνο του στο τέλος είναι καταπληκτική ιδέα!
Ωραία νύφη, όμως! Tέτοιο κορμί! Τέτοιο πρόσωπο!Μήπως το μπλε μαλλί να το κάνουμε μόδα; Πρέπει να το σκεφτώ.
Αλλά ο Βίνσεντ είναι όλα τα λεφτά! Τύφλα να'χει ο Johnny Depp.




Vincent's Piano Solo
Καταπληκτική μουσική! (Σκίζει ο Danny Elfman)

Vincent, I love you!

4 σχόλια:

Roadartist είπε...

Χαχαχα! Τέλειο!
T. burton sos :-)))

Theodora Papapanagiotou είπε...

Ο αγαπημένος μου Tim Burton... κι εγώ θέλω να ξαναδώ την ταινιούλα... Αλλά κανένας δεν κάθεται μαζί μου... Μου λένε ότι έχω "παράξενα" γούστα!!

amelie είπε...

γεια σου δημητρααα... ωραια ταινιααα...
γεια χαρα

TeddyBoy είπε...

Καταπληκτική!
Η καλύτερη χριστουγεννιάτικη ταινία που μπορώ να θυμηθώ!

Με διαβάζουν;;;

Η κραυγή ενός παιδιού

Χαμογελω οταν βλεπω...